Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace
Sedlák, Radoslav ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou internetového obchodu s krmivom a potrebami pre psov. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza. Dáta z analýzy sú následne spracované a interpretované za cieľom zefektívniť komunikáciu s cieľovou skupinou a zvýšiť návratnosť investícií vkladaných do jednotlivých komunikačných kanálov.
Marketingová komunikace
Sedlák, Radoslav ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou internetového obchodu s krmivom a potrebami pre psov. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza. Dáta z analýzy sú následne spracované a interpretované za cieľom zefektívniť komunikáciu s cieľovou skupinou a zvýšiť návratnosť investícií vkladaných do jednotlivých komunikačných kanálov.
Výzkum divácké motivace mužů při sledování televizních seriálů určených ženám
Krivenkaya, Yana ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Předmětem této diplomové práce je výzkum divácké motivace mužů ke sledování vybraných seriálů, které jsou jejich producenty cíleny primárně na ženské publikum. Účelem práce je zanalyzovat a zhodnotit způsob recepce a motivaci mužského publika jakožto publika, kterému daný mediální obsah není primárně určen. Jako teoretické východisko je v práci použit výzkum mediálních publik a genderové teorie, které slouží jako základ pro podrobnější výzkum žánrového a tematického vymezení vybraných seriálů, kterými zde jsou Sex ve městě, Zoufalé manželky a 2 Socky. Z empirického hlediska představuje tato diplomová práce kvalitativní analýzu, v níž jsou prostřednictvím patnáctí hloubkových rozhovorů s narátory zkoumány jak okolnosti a impulzy sledování vybraného vzorku seriálů, tak i motivace a zájem o určitá témata, které k sledování těchto seriálů vedou. Genderová problematika prezentovaná těmito seriály skrze různá emancipační témata se v rámci této analýzy ukázala jako klíčová vedle problematiky socio-ekonomické, jež se v seriálech projevuje skrze životní styl hlavních postav a vyplývá z nástrojů reklamy a product placementu.
Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz
Pohan, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá projektem ZaNázory.cz a analyzuje jak jeho jednotlivé prvky, tak také jeho úspěch a cílovou skupinu. Analýza prvků projektu vychází ze zkušeností při procesu přípravy a tvorby tohoto projektu. Dále se práce zabývá zhodnocením úspěšnosti projektu v současnosti a jeho výhledem do budoucna a porovnává očekávanou cílovou skupinu projektu s realitou.
Analýza mediální strategie neziskové organizace
Čechová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ksiazczak, Eva (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace neziskové organizace, konkrétně na oblast využívání médií pro reklamní sdělení. V práci je obsažena analýza a definice cílové skupiny Konta Bariéry a její konfrontace s původně definovanou cílovou skupinou. Práce se dále zabývá analýzou reklamních investic segmentu neziskových organizací a detailním pohledem na hlavní hráče na trhu. Na základě těchto informací je následně navržen vhodný mediamix a konkrétní média vhodná k efektivnímu oslovení cílové skupiny.
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Pertlíčková Balcarová, Monika ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Chrápková, Taťána (oponent)
Práce popisuje fungování public relations a komunikaci ve zdravotnictví a poukazuje na specifika a odlišnosti od typicky ziskového sektoru. Analyzuje současnou úroveň dané problematiky v České republice, včetně právního a etického pohledu na komunikaci zdravotnického zařízení. V první části objasňuje teorii oboru public relations a komunikace a obsahuje stručný popis sektoru zdravotnictví. V druhé části se práce zabývá zejména interní, externí a krizovou komunikací jednotlivých zdravotnických zařízení a metodou kvalitativního výzkumu tyto oblasti analyzuje. Je zde popsáno mimo jiné praktické fungování public relations, použití nástrojů mediální komunikace jednotlivých nemocnic, jsou definovány cílové skupiny, veřejnost a dobré jméno zdravotnického zařízení.
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.